2014-11-16 21:56:47
Halløjsa. Jeg kan nu se kamera-ikonet på min PC, men der var et problem med at se det når kortet blev vist i fuldskærm. Det er nu rettet.
Dine billeder lægger sig ikke oven i mit. De lægger sig nede ved Afrika (på position 0W 0N) fordi der ikke er GPS koordinater i billederne. Der er heller ikke tidsdata - du kan se at jeg skriver at billedet er taget klokken 00:00.00.
Du må gerne prøve at email'e mig ét af billederne bare for at jeg kan se om GPS data findes i originalen - det kan være du har samme problem som Apple-tingene.
Jeg har fået en mail med et mobil-billede fra A.J. (også Android) og der er GPS data i.
Inden længe vil jeg indføre en fejlmeddelelse hvis man forsøger at uploade billeder uden informationen.
Jamen kan han da ikke bare lade den hjemmeside være? (2014-11-16 13:55:44)

Jamen kan han da ikke bare lade den hjemmeside være? (2014-11-16 17:00:57) Streaky


Han kan da ikke lade den hjemmeside være! (2014-11-16 21:56:47) Hitman

Jamen kan han da ikke bare lade den hjemmeside være? (2014-11-18 13:50:42) Bear


Jamen kan han da ikke bare lade den hjemmeside være? (2014-11-18 14:15:48) Soaked Arse



Jamen kan han da ikke bare lade den hjemmeside være? (2014-11-18 15:37:28) Bear

Jamen kan han da ikke bare lade den hjemmeside være? (2014-11-19 12:11:59) Massive Attack


Nu må han da lade den hjemmeside være... (2014-11-19 21:42:32) Hitman



Nu må han da lade den hjemmeside være... (2014-11-23 12:23:16) Streaky




Nu må han da lade den hjemmeside være... (2014-11-24 12:06:57) Streaky





Nu må han da lade den hjemmeside være... (2014-11-24 13:17:34) Righthanging






Nu må han da lade den hjemmeside være... (2014-11-24 14:25:18) Hitman

Jamen kan han da ikke bare lade den hjemmeside være? (2015-06-10 00:23:19) Spiderman