Æblet og Gåsen

Latest Picture

Latest Picture

Shouts | All >>

Updating...

Shout

This is the first messsage in a new thread.

AGPU 2014

Written by Harpo Hash.

2014-03-24 17:50:19

Uploaded image

Husk, at AGPU = Annual Grand Piss Up = klubbens generalforsamling afholdes fredag den 25/4 kl. 17 i kælderen hos Pushup på Ã?ster Alle 41.

Det er helt tilfældigt sammenfaldende med fredagsøl, som holdes samme tid og sted

Dagsorden er i følge vedtægterne

1. GMâ??s beretning
2. Regnskabsaflæggelse
3. Behandling af indkomne forslag
4. Valg af committee
5. Valg af Hash Cash Rev
6. Eventuelt

Committee foreslår disse ændringer til vedtægterne:

§ 4. AGPU (Generalforsamling)

Nuværende formulering

Stk. 4. Dagsordenen for den AGPU skal mindst indeholde følgende punkter:
1. GMâ??s beretning
2. Regnskabsaflæggelse
3. Behandling af indkomne forslag
4. Valg af committee
5. Valg af Hash Cash Rev
6. Eventuelt

Ã?ndres til

Stk. 4. Dagsordenen for AGPU skal mindst indeholde følgende punkter:
1. GMâ??s beretning
2. Regnskabsaflæggelse
3. Behandling af indkomne forslag
4. Valg af committee og suppleanter
5. Valg af Hash Cash Rev
6. Eventuelt

§ 6. Foreningens daglige ledelse

Nuværende formulering

Stk. 1. Foreningens daglige ledelse udgøres af committee (bestyrelsen), der foruden Grand Master (GM, formand) består af Hash Cash (kasserer), Hash Sec (sekretær), Hare Raiser (hare raiser), Religious Advisor (RA) og Interhash Sec (InterHash sec). Committeemedlemmerne vælges af AGPU/EPU.

Ã?ndres til

Stk. 1. Foreningens daglige ledelse udgøres af committee (bestyrelsen), der foruden Grand Master (GM, formand) består af Hash Cash (kasserer), Hash Sec (sekretær), Hare Raiser (hare raiser), Religious Advisor (RA) og Interhash Sec (InterHash sec). Committeemedlemmerne vælges af AGPU/EPU. Herudover vælges 2 suppleanter. Hvis et committeemedlem træder ud mellem 2 AGPU, indtræder suppleanten i committee. Committee kan i så fald beslutte at fordele posterne imellem sig på ny

Begrundelsen er, at vi i dag ikke har mulighed for at få et nyt medlem ind i committee, hvis en stopper i utide. Konkret har vi jo sidste år skiftet Cash, og vi ville gerne have haft en ny med i stedet for Chief. Da nogle poster kræver mere arbejde end andre, vil vi åbne mulighed for at suppleanten ikke nødvendigvis skal have den samme post, men at det er muligt at ændre på fordelingen af poster, hvis der sker ændringer.

Andre forslag sendes til committee senest den 16/4

Husk, at du skal have betalt kontingent for sommeren 2014 for at kunne stemme. Så få det klaret, og mød op og gør din indflydelse gældende. Vi ved allerede, at der skal vælges en ny sekretær, så overvej om ikke det var noget for dig

Efter AGPU er der mad, så husk at melde dig til under Events, så vi ved hvor mange der skal laves mad til

On on committee

There are 3 replies to this message